duminică, 4 septembrie 2011

UN ANISOR

miercuri, 31 august 2011
DOAMNE, a trecut un an...de când sunt mamică, de cand am un copil...incerc să descriu ceea ce simt, dar nu pot... Anul trecut pe vremea asta eram nerbdători să te cunoaştem...
Şi când mă gândesc că era mai ieri ziua când te-am ţinut in braţe...
       E aşa de emoţionant...
      Un an impreună...azi te-am alintat şi ţi-am făcut toate poftele...S-au întâmplat atâtea in acest timp, încât un an pare a fi foarte mult timp...
           Am sărbătorit în familie, împreună cu naşii tăi: Traian şi Dana, tot azi ţi-am tăiat şi moţul, ca să fie sărbătoarea din plin.
       Tăierea moţului a decurs în stil tradiţional românesc în funcţie de zonă, aşa se face aici în Vrancea:

           Alegerea obiectelor din taviţă a fost cât se poate de hazlie, ai ales cele mai colorate obiecte din tavă, ne doream şi noi un doctor ceva, un bancher...eeeee, o sa fie o chochetă...iată dovada...
          Mai întâi mă gândesc, aşa se face şi în  viaţă...
Apoi ai ales, ce crezi, o clămiţă:

Apoi, bineânţeles: oja roşie:

Şi nu ultima dată: piaptănul:

Şi ca să nu zici  că nu o să ai înclinaţii spre hair style, ai ales foarfeca:

Apoi cheile de la maşină, un lănţişor de aur şi nişte bani, ba chiar cardul tău cu bani, lucruri foarte necesare, chiar indispesabile pentru o fată:




Deci, complicată treaba...o să avem o frumuseţe în familie, se anunţă din primul an, o mică prinţesă!
Deci, să vină tortul!!!

LA MULŢI ANI, IUBITA NOASTRĂ!!!
 Să ai parte de iubire, sănătate,  blândeţe, înţelepciune, generozitate, inteligenţă, putere de iertare, putere de creaţie, forţă de a merge mai departe!!!

După ce ai scăpat de toată lista de făcut, te-ai dezlănţuit:
Deci, prima ta zi de naştere a fost super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...