duminică, 11 septembrie 2011

PRIMA VACANŢA ÎN FAMILIE

22 AUGUST 2011
           Prima vacanţă în 3, prima vacanţă în 3 ani de la nuntă, căci nu am mai apucat să mergem undeva de când ne-am căsătorit. Vara lui 2008 am fost cu nunta, 2009 m-am angajat, 2010 am născut, 2011 am ajuns la  Lacul Sărat, Brăila. Trebuia să împac şi lupul şi oaia. Cristi voia să fie şi aproape de casă şi cu umbră, eu voia să plecăm undeva, apă să fie, socri voiau la nămol şi cu umbră şi linişte, deci am plecat 3 zile, 4 nopţi.
          Mă gândeam că nu o să mă satur de vacanţă, de apă, dar în 3 zile, am cutreierat staţiunea, de ne-am plictisit, am mers şi în oraş la Brăila, pentru că era aproape, mersul la lac devenea tot mai obositor, aşa că 3 zile au fost destule. Staţiunea arată cred la fel ca acum 20 de ani, doar hotelurile s-au mai modernizat. Noi ne-am cazat la o pensiune, şi pentru linişte şi pentru frigiderul din cameră şi pentru accesul la bucătărie,  unde puteam să-i gătim Dariei. Toată frumuseţea pitorească a staţiunii o face mănăstirea "Lacu Sărat" şi nămolul, în rest dacă stai mai mult timp, rugineşti. Daria nu a stat decât la umbră pe şezlong sau s-a plimbat, apa era rece şi soarele prea puternic, în final ne-am pomăduit doar noi, la anul sper să aibă parte de toată apa şi nisipul de la mare.
                                                                     MĂNĂSTIREA
ÎN PARC
LA TERASĂ
ÎN PARC
LA LAC
                                                                           LA LAC
BEBE

CRISTI CU TATI
                                                                  MAMI CU TATI
                                                       ŞI HAI SĂ NE ÎNĂMOLIM DE TOT
                                                          ŞI MAREA BĂLĂCEALĂ


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...