sâmbătă, 10 septembrie 2011

 Un an, o săptămână şi o zi
     A venit toamna! Afară bate vantul, reuşim să stăm tot mai puţin timp în parc, iar tu te plictisesti repede în casă, iar când te apucă dorul de ducă, mai ai un pic şi te urci pe pereţi.
Eşti atât de dulce şi de scumpă, te iubesc printzessa mea!
              Pe zi ce trece te faci tot mai frumoasă şi mai deşteaptă. Atunci când erai în burtică îmi doream extrem de mult să fii sănătoasă (fără sindrom Down), după ce te-ai născut, îmi doream să zâmbeşti, să vorbeşti, să auzi (fără autism, hipoacuzie şi altele ). Acum nu-mi doresc decât să-mi petrec timpul cu tine, să te iubesc şi să te fac fericită, căci eşti un copil superb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...