sâmbătă, 16 octombrie 2010

Botez Daria Nicoleta


Momentul Magic
                                16 octombrie 2010, Biserica Sfântul Pantelimon, Focşani

preot: Gherman Ioan
 naşi: Panait Traian şi Daniela 
    A fost o zi frumoasă de toamnă, exceptând faptul că şi atunci când am mers să nasc şi în ziua botezului, afară ploua cu găleata. Cuminte a fost până în momentul în care  a fost băgată în apă, căci după a plâns incontinuu. Spiritual ne-am simţit cel mai bine, am simţit o uşurare, o bucurie, un moment magic. Atunci când a băgat-o în apă,  am inchis ochii de frică, aveam nişte emoţii, dar nici părintele nu a băgat-o de tot în apă şi nu durează decât un moment, care în final devine magic, şi abia în fimare am observat că îi pusese apă peste cap, nu o scufundase de tot.

Mirungerea
Tunderea

Micuţa creştină
   












   
 

baiţa în lăptic
         A doua zi altă apă altă distracţie...A făcut băiţă în lăptic, aşa-i tradiţia...iar lacrimi, iar bălăceală, s-a terminat cu bine, era toată lumea mulţumită la final.
  E şi uite aşa s-a încreştinat "diţa" noastră. Fără pic de superstiţie vă spun că nu a dormit niciodată mai bine după botez, ficare copil e unic, ea doarme ca mine, adică rău şi puţin, mai e şi matinală pe deasupra.
   Coafura, hainele, bucatele toată găteala au fost  puţin în umbră la botez, principalul scop e să se simtă bine prinţesa.



                                              Bine ai venit în rândul celor credincioşi scumpetea noastră!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...